Маркетингові витрати та витрати на НДДКР транснаціональних корпорацій сучасності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Теоретичні дослідження авторами праць склали першопочаткову базу функціонування та розширення транснаціональних корпорацій заснованих на розкритті та використанні специфічних можливостей. Даний елемент будується на основі технологічних досягнень та розширенні внутрішніх специфічних умов розвитку. Технологічне оснащення дозволяє прискорювати обіг ПІІ при постійному відновленні та вповільнювати при певній стагнації, являючись необхідністю при географічній диверсифікації на зовнішніх ринках. Однак, географічна диверсифікації на нові ринки підпорядковується одночасно «допоміжним емпіричним припущенням», котрі виділялись Едіт Пенроуз. Будування системи ТНК на основі маркетингових стратегічних рішень це невід’ємна частина передування над національними компаніями. Внаслідок того, що НДДКР, як складова, не може самостійно забезпечити достатні конкурентні переваги. Постійна кооперація між двома складовими дозволяє при однакових інноваційно-технічних оснащеннях збільшувати прибуток та охоплення ринку за посередництвом маркетингу.
Опис
Ключові слова
транснаціональна корпорація, маркетинг, стратегічне рішення, інноваційно-технічне оснащення
Бібліографічний опис
Добробут націй в умовах глобальної нестабільності : зб. наук. праць Дев’ятої міжнар. наук.-практич. конф.. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2019.
DOI
ORCID:
УДК