Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26300
Title: Маркетингові витрати та витрати на НДДКР транснаціональних корпорацій сучасності
Authors: Шаповал, А. В.
Якубовський, Сергій Олексійович
Якубовский, Сергей Алексеевич
Yakubovskyi, Serhii O.
Citation: Добробут націй в умовах глобальної нестабільності : зб. наук. праць Дев’ятої міжнар. наук.-практич. конф.. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2019.
Issue Date: 2019
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: транснаціональна корпорація
маркетинг
стратегічне рішення
інноваційно-технічне оснащення
Abstract: Теоретичні дослідження авторами праць склали першопочаткову базу функціонування та розширення транснаціональних корпорацій заснованих на розкритті та використанні специфічних можливостей. Даний елемент будується на основі технологічних досягнень та розширенні внутрішніх специфічних умов розвитку. Технологічне оснащення дозволяє прискорювати обіг ПІІ при постійному відновленні та вповільнювати при певній стагнації, являючись необхідністю при географічній диверсифікації на зовнішніх ринках. Однак, географічна диверсифікації на нові ринки підпорядковується одночасно «допоміжним емпіричним припущенням», котрі виділялись Едіт Пенроуз. Будування системи ТНК на основі маркетингових стратегічних рішень це невід’ємна частина передування над національними компаніями. Внаслідок того, що НДДКР, як складова, не може самостійно забезпечити достатні конкурентні переваги. Постійна кооперація між двома складовими дозволяє при однакових інноваційно-технічних оснащеннях збільшувати прибуток та охоплення ринку за посередництвом маркетингу.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26300
Appears in Collections:Статті та доповіді ФМВПС

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38-39.pdf279.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.