Особливості маркетингового підходу до економіки вражень

Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Економіка вражень – це, по суті, маркетинг послуг, де послуга стає найбільш цінною через місця розташування надання даної послуги в історичних місцях, в центрі міста, оригінальності її здійснення і т.д., тобто психологічно сприймається як додаткова послуга через вражень. Маркетинг послуг-вражень – маркетинг, завданням якого є просування послуг в результаті нових, унікальних вражень на ринок.
Опис
Ключові слова
економіка вражень, маркетинг, економіка
Бібліографічний опис
Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.
DOI
ORCID:
УДК