Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26225
Title: Особливості маркетингового підходу до економіки вражень
Authors: Садченко, Олена Василівна
Садченко, Елена Васильевна
Sadchenko, Olena V.
Citation: Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.
Issue Date: 2019
Keywords: економіка вражень
маркетинг
економіка
Abstract: Економіка вражень – це, по суті, маркетинг послуг, де послуга стає найбільш цінною через місця розташування надання даної послуги в історичних місцях, в центрі міста, оригінальності її здійснення і т.д., тобто психологічно сприймається як додаткова послуга через вражень. Маркетинг послуг-вражень – маркетинг, завданням якого є просування послуг в результаті нових, унікальних вражень на ринок.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26225
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125-127.pdf772.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.