Внутрішній маркетинг в організації: поняття та особливості формування

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
На ранній стадії свого розвитку більшість робіт з внутрішнього маркетингу фокусувалися на питанні мотивації та задоволеності найманих працівників. Термін «внутрішній маркетинг» вперше виникає у роботах Л. Беррі і визначений як «розгляд працівників в якості внутрішніх споживачів, робочі позиції – як внутрішніх продуктів, що задовольняють потреби та бажання цих внутрішніх споживачів при вирішенні задач організації».
Опис
Ключові слова
внутрішній маркетинг, організіція, маркетинговий контекст
Бібліографічний опис
Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.
DOI
ORCID:
УДК