Маркетинг в побудові системи управління
Вантажиться...
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Система управління є складною системою, яка складається з сукупності
усіх служб, підсистем, комунікацій та процесів між ними. Для її
ефективного функціонування потрібна узгодженість дій між її складовими, які
мають свої цілі та завдання. Окрім її багатоукладності існує ще один параметр –
ринкове середовище, який ускладнює процес керування та досягнення мети.
Опис
Ключові слова
система, маркетинг, Україна
Бібліографічний опис
Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.