Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26201
Title: Концепція холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Other Titles: Концепция холистически-ориентированного управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий
Тhe concept of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises
Authors: Рудінська, Олена Володимирівна
Рудинская, Елена Владимировна
Rudinska, Olena V.
Селезньова, Ольга Олександрівна
Селезнева, А. А.
Seleznova, Olha O.
Селезнева, Ольга Александровна
Citation: Бізнес-навігатор
Issue Date: 2018
Keywords: будівництво
будівельне підприємство
функції управління
комплекс маркетингу
холістично-орієнтоване управління маркетинговою діяльністю
строительство
строительное предприятие
функции управления
комплекс маркетинга
холистически-ориентированное управление маркетинговой деятельностью
construction
construction enterprise
functions of management
complex of marketing
holistic and directional management of the marketing activity
Series/Report no.: ;№ 1.
Abstract: У статті наведено відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівель- них підприємств. Розроблено та обґрунтовано концепцію холістично-орієнтованого управління маркетинговою ді- яльністю будівельних підприємств. Розкрито основні складники та сутність холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено базові принципи та функції управління маркетинго- вою діяльністю будівельних підприємств. Визначено дві іпостасі маркетингової діяльності будівельних підприємств.
В статье приведены отличительные особенности управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Разработана и обоснована концепция холистически- ориентированного управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыты основные составляющие и сущность холистически-ориентированного управления маркетинговой деятельностью стро- ительных предприятий. Приведены базовые принципы и функции управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Определены две ипостаси маркетинговой деятельности строительных предприятий.
In the work there have been presented distinctive features of the management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been developed and proved the concept of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been revealed the main components and the essence of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been determined two hypostases of the marketing activity of the construction enterprises.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26201
Other Identifiers: УДК 339.16.012.32
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
180-184.pdf438.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.