Концепція холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств

Анотація
У статті наведено відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівель- них підприємств. Розроблено та обґрунтовано концепцію холістично-орієнтованого управління маркетинговою ді- яльністю будівельних підприємств. Розкрито основні складники та сутність холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено базові принципи та функції управління маркетинго- вою діяльністю будівельних підприємств. Визначено дві іпостасі маркетингової діяльності будівельних підприємств.
В статье приведены отличительные особенности управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Разработана и обоснована концепция холистически- ориентированного управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыты основные составляющие и сущность холистически-ориентированного управления маркетинговой деятельностью стро- ительных предприятий. Приведены базовые принципы и функции управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Определены две ипостаси маркетинговой деятельности строительных предприятий.
In the work there have been presented distinctive features of the management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been developed and proved the concept of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been revealed the main components and the essence of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been determined two hypostases of the marketing activity of the construction enterprises.
Опис
Ключові слова
будівництво, будівельне підприємство, функції управління, комплекс маркетингу, холістично-орієнтоване управління маркетинговою діяльністю, строительство, строительное предприятие, функции управления, комплекс маркетинга, холистически-ориентированное управление маркетинговой деятельностью, construction, construction enterprise, functions of management, complex of marketing, holistic and directional management of the marketing activity
Бібліографічний опис
Бізнес-навігатор
DOI
ORCID:
УДК