Проблемне навчання та інформаційні технології як засоби підвищення мотивації учнів в процесі навчання іспанської мови в старших класах середньої школи

Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Одним із шляхів вирішення даних проблем є активізація пізнавальної діяльності учнів, як на уроках, так і в позакласний час. Активна пізнавальна діяльність учнів на уроках сприяє більш якісному засвоєнню знань, підвищує інтерес до предмету, підвищує самооцінку дітей, що, в свою чергу, допомагає школярам почувати себе в класі більш комфортно. Активізації пізнавальної діяльності учнів і розвитку творчого мислення учнів можна досягти засобами сучасних педагогічних технологій. Однією з таких технологій є технологія проблемного навчання.
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, мотивація учнів, проблемне навчання, інформаційні технології, експериментальна модель, іспанська мова
Бібліографічний опис
Савчук, Г. Д. Проблемне навчання та інформаційні технології як засоби підвищення мотивації учнів в процесі навчання іспанської мови в старших класах середньої школи = Problem-based leaning and information technologies motivation boosters for teaching Spanish in the upper grades of secondary school : дипломна робота бакалавра / Г. Д. Савчук; наук. кер. О. В. Григорович; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанської філології. – Одеса, 2018. – 45 с.
DOI
ORCID:
УДК