Неоекономічні виклики глобалізації: нова економічна географія
Вантажиться...
Файли
Дата
2009
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті розглянуто теоретико-методологічні основи нових парадигм і концепц
ій в економічній географії та регіональній економіці, що викликані
необхідністю вивчення просторових процесів глобалізації і формування
економіки нового типу — неоекономіки. Запропоновано теоретико-методолог
ічне обґрунтування прикладної економічної географії, бізнесової географ
ії, геоменеджменту та геомаркетингу як нових конструктивних напрямк
ів економічної географії.
В статье рассмотрены теоретико-методологические основы новых парадигм и концепций в экономической географии и региональной экономике, вызванных необходимостью изучения пространственных процессов глобализации и формирования экономики нового типа — неоэкономики. Предложено теоретико-методологическое обоснование прикладной экономической географии, бизнес-географии, геоменеджмента и геомаркетинга как новых конструктивных направлений экономической географии.
The article considers theoretical and methodological bases of new paradigms and conceptions in economic geography and regional economics caused by necessity of study the spatial processes of globalization and forming of neoeconomy as a new type of economy. Theoretical and methodological backgrounds of applied economic geography, business geography, geomanagement and geomarketing as new constructive fields of economic geography are suggested.
В статье рассмотрены теоретико-методологические основы новых парадигм и концепций в экономической географии и региональной экономике, вызванных необходимостью изучения пространственных процессов глобализации и формирования экономики нового типа — неоэкономики. Предложено теоретико-методологическое обоснование прикладной экономической географии, бизнес-географии, геоменеджмента и геомаркетинга как новых конструктивных направлений экономической географии.
The article considers theoretical and methodological bases of new paradigms and conceptions in economic geography and regional economics caused by necessity of study the spatial processes of globalization and forming of neoeconomy as a new type of economy. Theoretical and methodological backgrounds of applied economic geography, business geography, geomanagement and geomarketing as new constructive fields of economic geography are suggested.
Опис
Ключові слова
глобалізація, неоекономіка, економічна географія, регіональна економіка, просторова конкуренція, економіко-географічні кластери, бізнесова географія, географічна рента, геоменеджмент, геомаркетинг, глобализация, неоэкономика, экономическая география, региональная экономика, пространственная конкуренция, экономико-географические кластеры, бизнес-география, географическая рента, globalization, neoeconomy, economic geography, regional economics, spatial competition, economic-geographical clusters, business geography, geographical rent, geomanagement, geomarketing
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald