Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25674
Title: Інтегрований маркетинг в природокористуванні
Authors: Садченко, Олена Василівна
Робул, Юрій Володимирович
Чайковська, Марина Петрівна
Нєнно, Ірина Михайлівна
Садченко, Елена Васильевна
Робул, Юрий Владимирович
Чайковская, Марина Петровна
Ненно, Ирина Михайловна
Sadchenko, Olena V.
Robul, Yuriy V.
Chaikovska, Maryna P.
Nyenno, Iryna M.
Citation: Сучасні тенденції розвитку світової економіки: нові виклики та проблеми: матеріали VI Міжнар.наук.-практич.конф. (м. Одеса, 19 квітня 2019 року) . – Одеса: МГУ, 2019.
Issue Date: 2019
Keywords: інтегрований маркетинг
синергетичний ефект
природокористування
Abstract: Концепція інтегрованого маркетингу говорить про те, щоб всі дії з розвитку і просуванню товару проводилися узгоджено, доповнювали один одного і були спрямовані на досягнення єдиної маркетингової мети. Інтегрований маркетинг означає, що кожна рекламна кампанія про товар, упаковка, властивості продукту, програми інтернет-маркетингу, промо-акції підкреслюють єдиний імідж продукту, не суперечать один одному, оптимізують бюджет.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25674
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
241-244.pdf250.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.