Система управління маркетингом підприємницької діяльності в зонах розвитку «зеленої економіки»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Завдання управління маркетингом підприємницької діяльності в зоні сприятливих умов проживання і роботи людей, полягають в постійному аналізі, плануванні, реалізації та контролі маркетингової діяльності в інтересах території, її внутрішніх, а також зовнішніх суб'єктів, в увазі яких зацікавлена територія. Механізм управління маркетингом зони спрямований на створення і підтримку привабливості, престижу території в цілому привабливості розташованих в даній зоні природних, матеріально -технічних, фінансових, організаційних, соціальних, трудових та інформаційних ресурсів, а також можливостей для реалізації і відтворення таких ресурсів з метою підвищення рекреаційно -туристичний і комерційної привабливості регіонів, районів. У сучасному світі поряд з розвитком виробництва товарів розширюється і вдосконалюється сфера послуг, в тому числі туристичних і рекреаційних. Тому важливо, щоб управління маркетингом підприємницької діяльності в зоні сприятливих умов проживання і роботи людей, було направлено на мотиви і цілі підприємців на перевагах, які вони прагнуть отримати в такій зоні, переносячи свою активність і зберігаючи природне середовище проживання.
Опис
Ключові слова
управління, маркетинг, підприємницька діяльність, «зелена економіка»
Бібліографічний опис
Світові тенденції розвитку зеленої економіки: регіональні аспекти і межі зростання: матеріали одинадцятої міжнар. наук.-практич.конф. (смт. Залізний порт, Херсонська обл., 12–13 вер. 2019 р.). – Херсон: Херсонський національний технічний університет, 2019.
DOI
ORCID:
УДК