Альтернативні інвестиційні стратегії провідних автомобільних компаній світу

Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Глобалізація, прискоривши процес інтеграції національних ринків, створила для більшості компаній якісно нові умови ведення бізнесу, важливою відмітною рисою яких стало значне зростання міжнародних потоків капіталу, коли капітал перетікає не так між галузями всередині країни, скільки між самими країнами. В даний час управління цими потоками стало найважливішою частиною стратегій інвестування і одним з головних чинників міжнародної конкурентоспроможності компанії. Сьогодні компанії стикаються з необхідністю розробки стратегії, яка давала б їм можливість ефективно конкурувати в боротьбі за ринки збуту. Найбільш детально цю актуальну тему можна проаналізувати на прикладі провідних автомобільних компаній світу, які застосовують різні стратегії іноземного інвестування на ринках в залежності від певних чинників. Під альтернативними інвестиційними стратегіями розуміються три основні стратегії: greenfield-інвестиції; створення стратегічних альянсів; злиття і поглинання.
Опис
Ключові слова
6.030203 міжнародні економічні відносини, інвестування, світовий автомобільний ринок, валютний курс, Україна
Бібліографічний опис
Цевелєв, І. Г. Альтернативні інвестиційні стратегії провідних автомобільних компаній світу = Alternative Investment Strategies of the World's Leading Automobile Companies : дипломна робота бакалавра / І. Г. Цевелєв; наук. кер. Ю. О. Ніколаєв; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т міжнар. відносин, політології та соціології, Каф. світ. господ. і міжнар. економ. відносин. – Одеса, 2018. – 64 с.