Холістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Цифрова економіка і передбачення політики залучення під приємництва до забезпечення сталого розвитку повинні спиратися на стратегічний холістичний маркетинг планування такої діяльно сті як стратегія ведення бізнесу. Виникає питання щодо принципів та підходів, які коректно покласти в основу холістичного маркетингу залучення підприємництва до забезпечення сталого розвитку. За основу можна взяти принципи екологічного маркетингу сталого розвитку. Поперше, принцип екологічних пріоритетів залучення під приємництва до забезпечення сталого розвитку (за аналогією із заг альним принципом стратегічного планування, який формулюється як "принцип єдності економіки і політики при пріоритеті політики" [2]). Саме держава може, дійсно, розпочати активну діяльність щ одо залучення підприємництва до забезпечення сталого розвитку. Політична ініціатива "знизу" (це і маркетингова діяльність бюдж етних та приватних організацій) здатна, за умови розвитку демокр атичних інститутів, впливати на рішення "зверху".
Опис
Ключові слова
стратегія ведення бізнесу, холістичний маркетинг, екологічний маркетинг сталого розвитку, залучення підприємництва до забезпечення сталого розвитку, принцип екологічних пріоритетів, трансцендентальний принцип
Бібліографічний опис
Публічне управління для сталого розвитку: виклики та перспективи на національному та місцевому рівнях : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь, Київ, Бельсько-Бяла, 7-8 трав. 2019 р.). – Маріуполь ; Київ : ПП Халіков Р. Р., 2019.
DOI
ORCID:
УДК