Педагогічна модель використання електронних засобів навчання на уроках іспанської мови в 10-11 класах середньої школи

Ескіз недоступний
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Комп'ютерні засоби навчання та комп'ютерні технології роблять інтенсивнішим процес навчання, забезпечують формування глибоких знань, вироблення міцних умінь і твердих навичок, а також вносять свій внесок в процес виховання учня. Мультимедійні засоби навчання іноземної мови у середній школі не можуть замінити викладача, але вони можуть вдосконалити й урізноманітнити діяльність викладача, тим самим підвищуючи продуктивність учнів. Крім того, використання мультимедійних технологій у процесі навчання іноземної мови дозволяє більш широко і повноцінно розкрити творчий потенціал кожного окремо взятого учня. Електронні підручники дають можливість викладачеві знаходити індивідуальний підхід до учнів, підвищити мотивацію учнів до вивчення іноземної мови, студенти стають суб'єктами навчання. Викладання іноземної мови з використанням мультимедійних технологій дає можливість перейти від пасивної подачі матеріалу до активного способу реалізації освітньої діяльності, в якому учень стає не тільки центральним об'єктом процесу, а й активним його учасником. В цьому випадку мультимедійні технології не повинні ставати центром процесу навчання, а нести допоміжний, пізнавальний характер, а також допоміжним засобом активізації уваги. Таким чином активізується сам освітній процес за рахунок збільшення наочності пропонованого матеріалу, відбувається більш плідна інтерактивна взаємодія. Основні завдання навчально-методичних комплексів: допомогти школярам усвідомити цілісну картину досліджувального матеріалу, полегшити засвоєння матеріалу, індивідуалізувати навчання, удосконалювати контроль і самоконтроль, підвищити результативність навчального процесу.
Опис
Ключові слова
7.02030302 мова і література (іспанська), електронні засоби навчання, викладання іноземної мови, іспанська мова, середня школа
Бібліографічний опис
Жирун, В. О. Педагогічна модель використання електронних засобів навчання на уроках іспанської мови в 10-11 класах середньої школи : дипломна робота / В. О. Жирун; наук. керівник: О. В. Григорович; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанської філології. – Одеса, 2014. – 49 с.
DOI
ORCID:
УДК