Особливості вибору колоративів у назвах української та польської косметичної продукції

Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Колоративи активно вживаються у рекламуванні таких товарів, як декоративна косметика (губна помада, тіні для повік, фарби для волосся, лак для нігтів і т.д.), лакофарбові матеріали (декоративні фарби, лаки, емалі), одяг тощо. Можна не сумніватися, що перераховані товари покупець вибирає саме за кольором, або ж колір виробу має велике значення. Отже, функціональна значимість колоратива в рекламному повідомлені може бути різною, і, відповідно, різним буде і його прагматичний потенціал. Колоративи відзначаються особливо великою функціональною значимістю у такому різновиді реклами, як каталог. Рекламний каталог – це друковане або інтернет-видання, що служить для репрезентації товару потенційному споживачеві. Без лексем, які позначають колір, рекламні каталоги певної тематики (наприклад, одягу і взуття, декоративної косметики) принципово неможливі.
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, колоратив, мовознавство, рекламні тексти
Бібліографічний опис
Безверхна, А. В. Особливості вибору колоративів у назвах української та польської косметичної продукції = Features of the color name choice in the title of Ukrainian and Polish beauty products : дипломна робота бакалавра / А. В. Безверхна; наук. кер. Г. Ю. Касім; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. загального та слов'янського мовознавства. – Одеса, 2018. – 66 с.
DOI
ORCID:
УДК