Особливості інтертекстуальності у романі Павла Наніїва "Тричі продана"

Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Із того часу як у контексті теоретичних досліджень кінця 60-х років ХХ століття Юлія Крістєва дала визначення інтертекстуальності, цей термін перетворився на одне із найважливіших літературно-критичних понять. Якщо керуватися розумінням тексту як безперервного процесу породження смислу, то виявляється, що жоден текст не є продуктом текстуального вакууму, жоден не претендує на абсолютну оригінальність і новизну, і вже навіть нікого не бентежить те, що нашими літературними теренами блукає «привид» епігонства та плагіату, щодалі набуваючи вагомішої тілесності. На зміну класичній літературознавчій концепції приходять нові способи прочитання тексту, зокрема прочитання в ключі інтертекстуальності, яке показує, що тексти не є цільними, а будуються як плетиво, де кожне волокно взяте з єдиного універсуму, у межах якого містяться тексти міфів, історії, філософії, культури, то разом із цим прочитанням приходить і нова аксіологічна ієрархія, де орієнтація на оригінальність і новизну зміщується на інший рівень.
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, інтертекстуальность, Павла Наніїва, Тричі продана
Бібліографічний опис
Стороженко, Тетяна Олександрівна. Особливості інтертекстуальності у романі Павла Наніїва" Тричі продана" = The peculiarities of the intertextuality in novel by Pavlo Naniiv "Sold three times" : дипломна робота бакалавра / Т. О. Стороженко; наук. кер. О. О. Мізінкіна; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. теорії літератури та компаративістики. – Одеса, 2018. – 57 с.
DOI
ORCID:
УДК