Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25087
Title: Екстралінгвістичні аспекти викладання Української / Російської мови як іноземної
Authors: Рева-Лєвшакова, Людмила Володимирівна
Рева-Левшакова, Людмила Владимировна
Reva-Lievshakova, Liudmyla V.
Citation: Міжнаціональна комунікація – полілог культур (актуальні питання навчання іноземців) : зб. наук. праць.
Issue Date: 2019
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: екстралінгвістика
психолінгвістика
соціолінгвістика
етнолінгвістика
паралінгвистика
экстралингвистика
психолингвистика
социолингвистика
этнолингвистика
паралингвистика
extralinguistics
psycholinguistics
sociolinguistics
ethnolinguistics
paralinguistics
Abstract: У статті розглядаються екстралінгвістичні особливості викладання мови. Подано аналіз різних точок зору на екстралінгвістіку як поняття у зв’язку з полемічними твердженнями про синонімічність екстралінгвістики та існування групи екстралінгвістичних дисциплін. Проведено деякий екскурс в етимологію поняття через звернення до структуралізму Ф. де Сосюра. Порушено важливе питання психологизації можливостей викладання української / російської мови як іноземної.
В статье рассматриваются экстралингвистические особенности преподавания языка. Дан анализ различным точкам зрения на экстралингвистику как понятие в связи с полемичными утверждениями о синонимическом ряде экстралингвистики и выделении группы экстралингвистических дисциплин. Проведен некоторый экскурс в этимологию понятия через обращение к структурализму Ф. де Соссюра. Затронут важный вопрос психологизации возможностей преподавания украинского / русского языка как иностранного.
The article discusses extralinguistic features of language teaching. The analysis is given of various points of view on extralinguistics as a concept in connection with polemic statements about the synonymous series of extralinguistics and the identification of a group of extralinguistic disciplines. Some excursion into the etymology of the concept is made through a resort to the structuralism of F. de Saussure. The important issue of psychologizing the possibilities of teaching the Ukrainian / Russian language as a foreign language is touched upon.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25087
Other Identifiers: УДК 378.147:811
Appears in Collections:Статті та доповіді ІМО

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92-94.pdf257.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.