Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25028
Title: | Сучасні методи та засоби активного навчання органічної хімії |
Authors: | Буренкова, Катерина Вікторівна Буренкова, Екатерина Викторовна Burenkova, Kateryna V. |
Citation: | Буренкова К.В., Сучасні методи та засоби активного навчання органічної хімії : курс лекцій / К. В. Буренкова – Одеса: Одес. нац. ун-т ім. І. І. Меч- никова, 2019. – 140 с. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Keywords: | органічна хімія навчання школа інтенсивний метод організування ксперементу комп’ютерно-інформаційні технології навчальний процес |
Abstract: | Стрімке збільшення потоку навчальної інформації, радикальні соціально-економічні, науково-технічні перетворення і концептуальні зміни в структурі та змісті науки зумовили необхідність модернізації освіти. Успішність вирішення завдань модернізації визначається рівнем підготовки вчителя у вищому навчальному закладі, його готовністю до професійної діяльності в умовах, що змінюються. Одне з актуальних завдань сучасної школи – пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як життєвої й соціально-компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань. Це означає, що вчитель має орієнтуватися на використання таких педагогічних технологій, за допомогою яких не просто поповнювалися б знання й уміння з навчального предмета, а й розвивалися такі якості учня, як пізнавальна активність, самостійність, уміння творчо виконувати завдання. На цей час практично кожний вчитель хімії застосовує у своїй діяльності нетрадиційні форми навчання школярів, а саме: використовує інтерактивні методи. Це пов’язано зі становленням нового стилю мислення вчителів, що орієнтуються на ефективне рішення освітньо-виховних задач в умовах більш ніж скромної кількості предметних годин та посилення самостійної творчо-пошукової діяльності школярів. Для заохочення учнів до навчання доводиться використовувати різноманітні форми навчання, які сприяли б розвитку усного мовлення на заняттях, спілкування між собою під час розв'язання певних проблем, можливості висловлювати свою думку та інше. |
URI: | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25028 |
ISBN: | 978-617-689-317-2 |
Other Identifiers: | УДК 547:378.147(07) |
Appears in Collections: | Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФХФ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
posib_leks_chem.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.