Роль комунікативних вправ в опануванні іспанською граматикою учнями старших класів середньої школи

Ескіз недоступний
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Пошук відповіді на традиційне дидактичне питання - як вчити - виводить нас на категорію методів навчання. У професійній діяльності вчителя методи грають важливу роль, вони є сполучною ланкою між запроектованою метою та кінцевим результатом. Існує безліч різних методів, але наскільки є ефективними вправи, ще не зовсім відомо. На уроках іноземної мови вправи дають свої результати в основних складових освіченості: предметно-інформаційної, діяльно-комунікативної та ціннісно-орієнтаційної. Кожен, хто вивчав іноземну мову, знає як нелегко дається запам'ятовування чужої мови. А між тим, успішний розвиток вміння читати, говорити або розуміти зі слуху неможливо без міцних знань і умінь в області граматики. Варто звернути увагу на вплив вправ у формування спеціальних граматичних умінь і навичок. У державному освітньому стандарті прописані 5 компетенцій (речові, мовні, соціо-культурні, компенсаторні та навчально-пізнавальні), які повинні розвиватися в процесі навчання іноземної мови.
Опис
Ключові слова
8.02030302 мова і література (іспанська), граматика, комунікативні вправи, іспанська мова, середня школа, комунікація
Бібліографічний опис
Назаренко, А. В. Роль комунікативних вправ в опануванні іспанською граматикою учнями старших класів середньої школи : дипломна робота / А. В. Назаренко; наук. керiвник: В. В. Шишков; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. французької філології. – Одеса, 2014. – 68 с.
DOI
ORCID:
УДК