Методи активізації говоріння учнів у 7-8-их класах на уроках з «Домашнього читання»

Ескіз недоступний
Дата
2015
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
«Домашнє читання» є однією з важливих форм викладання французької мови, оскільки саме воно дозволяє активізувати мовленнєву діяльність учнів, підвищити ефективність самостійної роботи, оптимізувати творчий пошук. Реалізація окреслених завдань сприяє розв'язанню таких важливих практичних проблем, як формування лінгвістичної, мовленнєвої та соціокультурної компетентностей школярів, розвиток у них творчих можливостей, пізнавальної допитливості, культури мовлення. «Домашнє читання» забезпечує широкі можливості для активізації говоріння учнів; це пояснюється тим, що вчитель має змогу запропонувати школярам різноманітні завдання на обговорення подій твору, котрий вивчається, аналіз характеру голових персонажів, висунення гіпотез щодо їхнього подальшого життя, діяльності, стосунків з іншими тощо.
Опис
Ключові слова
7.02030302 мова і література (французька), говоріння учнів, методи активізації, домашнє читання
Бібліографічний опис
Соловйова, А. А. Методи активізації говоріння учнів у 7-8-их класах на уроках з "Домашнього читання" = The Methods of Pupils’ of 7-8 Grade Speaking Skills Activation during Lessons in "Home Reading" : дипломна робота / А. А. Соловйова; наук. керiвник: М. О. Князян; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. французької філології. – Одеса, 2015. – 69 с.
DOI
ORCID:
УДК