Застосування моделей споживчого вибору при формуванні маркетингової стратегії підприємств електронного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В сучасних умовах цифрової економіки відбувається зближення виробника та споживача, що викликає загострення конкурентної боротьби бізнесу за споживчі ринки. Тому наразі набуває актуальності проблема формування нестандартних маркетингових рішень, спрямованих на максимізацію задоволеності індивідуального споживача.
Опис
Ключові слова
стратегія, клієнт, споживач, маркетинг
Бібліографічний опис
Збірник матеріалів до VIII-ї, щорічної науково – практичної конференції молодих учених: «Сучасні технології в економіці і кібернетиці: досвід, проблеми, тенденції, ефективність»