Мультиплікативна модель впливу інвестування на підприємницький сектор (на прикладі комерційної нерухомості)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі описано та проаналізовано модель мультиплікативних ефектів, які можуть здійснювати на підприємницький сектор інвестиційні вливання у будь яку господарчу галузь. Розглянуто приклад інвестування в комерційну нерухомість та розраховано його економічні наслідки для підприємницького сектору за допомогою мультиплікаторів таблиці "витрати — випуск" В. Леонтьєва. Проте мультиплікатори на базі таблиць "витрати — випуск" не враховують всіх індукованих ефектів, спричинених змінами у екзогенному попиті: можливе врахування наслідків лише у виробничих рахунках. Для більш комплексного визначення змін у підприємницькому секторі необхідно враховувати також прямі та непрямі виробничі та споживчі зв'язки. В цьому випадку найбільш ефективним економічним інструментом оцінки стає модель матриці соціальних рахунків, яка дозволяє розрахувати чотири типи мультиплікаторів (випуску, ВВП, доходу та зайнятості).
This paper describes and analyzes the multiplier model that can estimate the impact from the investment infusion in any economic sector to the business sector. Using an example of investing in commercial real estate there were calculated its economic impact on the business sector using Leontief "input output" table's multipliers. However "input output" multipliers do not take into account all the induced effects caused by changes in exogenous demand, just considering the possible consequences in production accounts only. For a more comprehensive calculating of changes in the business sector it should also take into consideration the direct and indirect industrial and consumer effects. In this case, a Social Accounting Matrix model is becoming the most effective tool of economic evaluation, which allows estimating four types of multipliers (output, GDP, income and employment).
Опис
Ключові слова
підприємницький сектор, інвестиції, мультиплікативний ефект, таблиця "витрати випуск", матриця соціальних рахунків, business sector, investment, multiplier effect, input output table, Social Accounting Matrix, output multiplier
Бібліографічний опис
DOI
ORCID:
УДК