Актуальність використання технологій онлайн-маркетингу у підприємницькій діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Якість управління підприємством та ефективне прийняття маркетингових рішень безпосередньо залежить від наявності повної, актуальної та достовірної інформації про ринок, пропозицію, попит, переваги та смаки споживачів тощо. Ще донедавна керівники підприємств зосереджували увагу переважно на рекламі та організації збуту продукції, та тепер першочерговими цілями провідних вітчизняних компаній є вирішення стратегічних завдань та планування ринкової діяльності. Про це свідчить і зростання в Україні за останні декілька років ринку маркетингових досліджень. Збільшується кількість дрібних дослідницьких фірм, спостерігається тенденція до злиття значних дослідницьких компаній (як на глобальному, так і національному рівні). На зміну інтуїтивним рішенням, творчим бізнес-планам поступово приходять точні розрахунки, аналіз на основі об’єктивних даних, що формує потребу в ринкових дослідженнях.
Опис
Ключові слова
технологія, онлайн-маркетинг, підприємницька діяльність
Бібліографічний опис
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 75-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (24-26 квітня 2019 р., м. Одеса) / ред.кол.; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019.
DOI
ORCID:
УДК