Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/24043
Назва: Роль нейролінгвістики під час вивчення української мови як іноземноії у сучасному світі
Інші назви: The role of neurolyngistics during the study of ukrainian as a foreign language in the modern world
Автори: Truba, Hanna M.
Труба, Ганна Миколаївна
Труба, Анна Николаевна
Бібліографічний опис: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: нейролінгвістика
робота мозку
вивчення іноземної мови
neurolinguistics
brain work
foreign language learning
Серія/номер: Філологія;Т. 24, вип. 1(19)
Короткий огляд (реферат): Сучасний навчальний простір майоріє різноманітними прогресивними техно- логіями вивчення іноземних мовою. Всі вони пропонують унікальний підхід і стовідсотковий результат, але дуже часто вони мають протиріччя і кон- цептуальні протиріччя. Для обрання і ухвалення загальної концепції вивчення української мови, як іноземної, необхідно дослідити, а що саме лежить в осно- ві процесу мислення, засвоєння і вивчення взагалі і мови зокрема. Для вирішення цієї проблеми слід звернутися до надбання науки нейролінгвістики, яка чітко визначає етапи мислення, етапи засвоєння інформації взагалі і мови зокрема. Складність цього процесу є те, що мова становить собою надзвичайно склад- не явище, функціонуючи одночасно як предмет, об’єкт, сфера функціонуван- ня і чинник, який формує свідомість. Об’єктом дослідження є застосування нейролінгвістики, як бази для створення сучасних методик вивчення інозем- них мов, а предметом дослідження є саме вироблення спеціальних методик і створення теоретичної бази для створення сучасних методів вивчення укра- їнської мови, як іноземної. Мета дослідження – виявити особливості мовного вираження мисленнєвих процесів.
Modern educational space is used many various advanced approaches for studying foreign languages. All of them offer a different methodics and one hundred percent result, but very often they have contradictions and conceptual opposites. To find and choose the general concept of studying the Ukrainian language as a foreign one, it is necessary to investigate, and what exactly lies at the heart of the process of thinking, learning and study in general and language in particular. To address this problem, one should refer to the science of neurolinguistics, which clearly defines the stages of thinking, the stages of assimilation of information in general and language in particular. The complexity of this process is that language is an extremely complex phenomenon, which functions simultaneously as an object, an object, a sphere of functioning, and a factor that generates consciousness. The object of the study is the use of neurolinguistics as a basis for the creation of modern methods for the study of foreign languages, and the subject of the study is the development of special techniques and the creation of a theoretical basis for the creation of modern methods of studying the Ukrainian language as a foreign language. The purpose of the study is to identify the peculiarities of the linguistic expression of mental processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/24043
Інші ідентифікатори: УДК 811.161.1/.2:378.147-054.6(082)
Розташовується у зібраннях:Вісник Одеського національного університету. Філологія: літературознавство, мовознавство

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97-103.pdf408.58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.