Методичні засоби активізації аудіювання при навчанні іспанської мови в 10-11 класах

Ескіз недоступний
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Активізація навчально-пізнавальної діяльності, в свою чергу, розвиває творчі здібності учнів і дозволяє виконувати завдання з аудіювання набагато краще. Даний етап навчання вибраний не випадково, у 10-11 класах сформованість аудитивних умінь дозволяє сприймати як монологічні, так і діалогічні тексти, частково адаптовані тексти різного жанру, відеофільми на різну тематику. Важливо і те, що на цьому етапі аудіювання також дає можливість реалізувати виховні, освітні і розвиваючі завдання, виступаючи засобом навчання, стимулює мовну діяльність учнів, забезпечує управління процесом навчання, використовується для знайомства учнів з новим мовним матеріалом. При розвитку аудитивних умінь одиницею навчання є аудіотекст, як правило, діалогічного або монологічного характеру. Тому на старшому етапі необхідно використати автентичні і частково автентичні матеріали, оскільки це служить розвитку мовної здогадки і збагаченню словникового запасу учнів, як активного, так і пасивного.
Опис
Ключові слова
7.02030302 мова і література (іспанська), активізація аудіювання, сприймання мовлення на слух, методика викладання в школі, аудитивні уміння
Бібліографічний опис
Дідук, В. П. Методичні засоби активізації аудіювання при навчанні іспанської мови в 10-11 класах : кваліфікаційна робота / В. П. Дідук; наук. керiвник: О. В. Григорович; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанської філології. – Одеса, 2013. – 57 с.
DOI
ORCID:
УДК