Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2383
Title: Не повторяйте в реальной жизни, или добро пожаловать в виртуальное пространство!
Other Titles: Не відтворюйте в реальному житті, або ласкаво просимо до віртуального простору!
Don't repeat in the real life, or welcome to the virtual space
Authors: Романенко, Светлана Владимировна
Романенко, Світлана Володимирівна
Romanenko, Svitlana V.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: виртуальное пространство
виртуализация общества
виртуализация рекламы
віртуальний простір
віртуалізація суспільства
віртуалізація реклами
virtual space
virtualization of society
virtualization of advertisement
Series/Report no.: Социология и политические науки; Т.15, вип.7, С.49-54
Abstract: В статье реклама рассматривается как один из инструментов виртуализации общества. Изучаются способы виртуализации рекламы, их характерные черты, возможные последствия и воздействие на поведение индивидов
У статті рекламу розглянуто як один з інструментів віртуалізації суспільства. Вивчаються способи віртуалізації реклами, їх характерні риси, можливі наслідки і дія на поведінку індивідів
In this article an advertisement is examined as one of the instruments of virtualization of the society.The methods of virtualization of an advertisement,their special traits, possible consequences and affecting conduct of individuals are studied.
Description: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астрапринт, 2010. - Том 15, Вип. 7: Сер. "Соціологія, політологія". – рос.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2383
Other Identifiers: УДК 316.772.5
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
str_049-054+.pdf269.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.