Масс-коммуникативные практики в рамках когнитивной парадигмы: процессы проблематизации и депроблематизации социальной реальности

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье анализируются механизм и способы представления события в масс- медиа.Опираясь на теорию М. Маккомбса и Д. Шоу «установления повестки дня»,автор предлагает рассматривать коммуникативные практики индивидов в русле когнитивной парадигмы. Основной целью данной статьи стало исследование проблематизации социума посредством печатных масс-медиа и сравнение полученных результатов с тем диапазоном социальных проблем,которые ощущаются массовой аудиторией, на которую направлены процессы проблематизации
У статті аналізуються механізм і способи представлення події в мас-медіа. На Грунті теорії М. Маккомбса й Д. Шоу «встановлення порядку денного», автор пропонує розглядати комунікативні практики індивідів у руслі когнітивної парадигми.Основною метою даної статті стало дослідження проблематизації соціуму за допомогою друкованих мас-медіа й порівняння отриманих результатів із тим діапазоном соціальних проблем,які відчуваються масовою аудиторією,на яку спрямовані процеси проблематизації.
In the article the mechanism and ways of an event representation in mass-media are analyzed. Leaning on the theory of M. McCombs and D. Shaw of ««agenda setting», the author suggests considering communicative practices of individuals in a vein of cognitive paradigm. The basic purpose of this article became the research the society problematization by means of printed mass-media and the comparison of received results with that range of social problems which are felt by a mass audience on which processes of problematization are directed.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астрапринт, 2010. - Том 15, Вип. 7: Сер. "Соціологія, політологія". – рос.
Ключові слова
когнитивная парадигма, теория «установления повестки дня», проблематизация, социальная реальность, контент-анализ, когнітивна парадигма, теорія «встановлення порядку денного», проблематизація, соціальна реальність, контент-аналіз, cognitive paradigm, the theory of «agenda setting», problematization, social reality, the content-analysis
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
DOI
ORCID:
УДК