Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2307
Title: Образ "Потьомкінських днів" в кінематогрофі
Other Titles: Image of "The Potemkin's days" in cinema
Authors: Фокін, Іван
Fokin, Ivan
Citation: Міф про броненосець. - Одеса, 2011. - 100с., іл.
Issue Date: 2011
Publisher: ОНУ
Keywords: глядач
Ейзенштейн, С.
матроси
монтаж
«Панцерник "Потьомкін"»
революція
сцени
фільм
spectator
S. Eyzenshteyn
sailors
editing
«Ironclad "Potemkin"»
revolution
stages
film
Series/Report no.: ;С.61-71
Abstract: В даній статті автор звернув увагу на такий значний феномен в радянському кінематографічному мистецтві як фільм С. Ейзенштейна «Броненосець «Потьомкін». Фільм був знятий з нагоди двадцятої річниці повстання матросів-«потьомкінців» на російському військовому флоті. На основі широкого кола залучених джерел та мистецькознавчих матеріалів аналізується історія створення фільму, історична об'єктивність твору та його вплив на становлення світового кінематографічного мистецтва
In this article author paid regard to such considerable phenomenon in a Soviet cinematographic art as Serhij Eyzenshteyna's film «Ironclad «Potemkin». This movie was made on the occasion of 20-th anniversary of sailor's revolt on the Russian military fleet. On the basis of wide circle of sources and art materials history of film-making, historical objectivity of work and influence of movie is analyzed.
Description: Збірка матеріалів Міжнародної конференції "Життя та смерть міфу про броненосець/панцерник "Князь Потьомкін-Таврійський"
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2307
Appears in Collections:Статті та доповіді ФІФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Potemkin-6.61-71.pdf160.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.