Мелодійні особливості мовлення учасників медіа дискурсу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена наступними факторами: 1. Рекламний дискурс як один з видів інституційного мовленнєвого спілкування висвітлений в лінгвістичній літературі недостатньо; 2. Вивчення лексико-синтаксичних особливостей рекламного дискурсу важливе для розуміння організації рекламного тексту...
Опис
Ключові слова
7.02030302 мова і література (англійська), поняття "реклама", аудиторський аналіз, англійський рекламний дискурс
Бібліографічний опис
Берінська, М. І. Мелодійні особливості мовлення учасників медіа дискурсу = Melodic peculiarities of media discourse speech : дипломна робота спеціаліста / М. І. Берінська; наук. кер. Н. Р. Григорян; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. теоретичної та прикладної фонетики англійської мови. – Одеса, 2016. – 51 с.
DOI
ORCID:
УДК