Негативна політична реклама в Україні: специфіка та ефективність

Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Становлення української державності, перехід до демократії, формування громадянського суспільства зумовлюють необхідність ефективної взаємодії влади та суспільства. Однією з важливих складових цієї політичної комунікації є функціонування політичної реклами. Політична реклама повинна інформувати виборців про діяльність політичної партії та її лідера, однак не завжди її інформаційне наповнення є відповідним. Важливо вивчити теоретико-методологічні засади політичної реклами, розглянути якими законодавчими актами вона регулюється та розібрати сучасні інформаційні методи впливу у світі та Україні.
Опис
Ключові слова
6.030104 політологія, політична реклама, українська державність, соціум
Бібліографічний опис
DOI
ORCID:
УДК