Інформаційні агенції Одещини: принципи поведінки на ринку інформації

Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І І. Мечнікова
Анотація
Сучасне життя неможливо уявити без упорядкованого руху інформації, що відбиває процеси та явища, які відбуваються у суспільстві. Відповідно, людина XXI ст. живе в могутньому інформаційному полі, що зачіпає всі сторони її життя. Інформаційно – комунікаційні технології є найважливішим чинником, що впливає на формування менталітету суспільства XXI століття.
Опис
Ключові слова
6.0303031 журналістика, інформаційні агенція як об'єкт наукового дослідження, українські інформаційні агенції та їх діяльність, редакційна політика регіональних ІА Одещини, тематичний спектр інформаційної діяльності регіональних ІА, жанрова палітра ІА Одещини, джерела інформації в матеріалах одеських регіональних ІА
Бібліографічний опис
Степаненко, Л. О. Інформаційні агенції Одещини: принципи поведінки на ринку інформації = Information agencies of Odessa region: principles of behavior in the Information market : дипломна робота бакалавра / Л. О. Степаненко; наук. кер. О. А. Іванова; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. журналістики, реклами та медіакомунікацій. – Одеса, 2018. – 43 с.
DOI
ORCID:
УДК