Удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю ділового підприємства

Ескіз недоступний
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Складно уявити успішне ділове підприємство, яке б розвивалося без застосування маркетингу. Маркетингові принципи, інструменти, концепції завжди є актуальними в діяльності будь-якого підприємства. Сьогодні ж в процесі роботи кожна компанія, ставлячи нові амбітні цілі, одночасно стикається з великою кількістю проблемних ситуацій, які притаманні саме для умов функціонування ринкової економіки. Реальною проблемою здійснення підприємницької діяльності стала проблема пошуку платоспроможного попиту. Мало зробити товар, треба організувати всю роботу таким чином, щоб отримати прибуток від продажу цього товару. Для цього необхідно чітке уявлення, чого саме потребує або може бажати споживач. Знайти відповіді на ці та багато інших важливих питань може саме маркетинг. Саме тому сьогодні, в умовах становлення ринкових відносин, для України в цілому та для окремих підприємців важливим є вдале використання принципів та технологій маркетингу задля ефективної організації вільного обміну і комунікації між учасниками ринку та його розвитку. Названими фактами обумовлюється актуальність теми даної дипломної роботи, адже для кожного підприємства, яке прагне до успіху важливо шукати шляхи удосконалення системи управління його маркетинговою діяльністю. Особливо це стає необхідним в умовах високої конкуренції, швидкої зміни ринкових умов та усе зростаючих вимог споживачів...
Опис
Ключові слова
7.03060104 менеджмент ЗЕД, технології маркетингу, розвиток мобільного зв'язку в Україні, система управління маркетинговою діяльністю
Бібліографічний опис
Удосконалення системи управління : дипломна робота спеціаліста / Г. І. Геба; наук. кер. В. П. Дюков; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та управління. – Одеса, 2016. – 180 с.
DOI
ORCID:
УДК