Соціально-комунікативний потенціал інтерв'ю в діловій пресі (за матеріалами журналу "Фокус" 2015 р.)

Ескіз недоступний
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Інтерв'ю є одним з найбільш затребуваних жанрів у сучасній журналістиці. Він став особливо популярний в 90-х роках. Загальна демократизація суспільства дозволила використовувати цей жанр як своєрідний рупор гласності...
Опис
Ключові слова
6.030301 журналістика, інтерв’ю, моніторинг матеріалів, характеристика журналу
Бібліографічний опис
Соціально-комунікативний потенціал інтерв'ю в діловій пресі (за матеріалами журналу "Фокус" 2015 р.) = Interview's social-communication potential in business press (by material in magazine "Focus" 2015) : дипломна робота бакалавра / Д. О. Юшин; наук. кер. О. А. Іванова; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. – Одеса, 2016. – 38 с.
DOI
ORCID:
УДК