Сучасні маркетингові стратегії міжнародних готельних компаній

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Процеси консолідації, глобалізації та регіоналізації, що відбуваються в даний час на світовому туристичному ринку, ставлять міжнародні готельні компанії перед необхідністю пошуку оптимального співвідношення технологій глобального і мультинаціонального маркетингу (стратегій стандартизації та адаптації). Вивчення особливостей розвитку міжнародного готельного бізнесу є актуальним у зв'язку з виходом України на світовий ринок готельних послуг.
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, міжнародні готельні компанії, розвиток
Бібліографічний опис
Сьома Міжнародна науково-практична конференція "Добробут націй в умовах глобальної нестабільності" : збірник / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Програма ЄС ім. Жана Моне; за заг. ред.: С. О. Якубовський, І. А. Ломачинська. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2017. – 83 с.
DOI
ORCID:
УДК