Стратегії просування коворкінгових центрів (на прикладі Hub Odessa 2015 р.)

Ескіз недоступний
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасному українському суспільстві молоді фахівці шукають способи самостійного заробітку. Все більше людей відмовляється від стабільної зайнятості та постійного робочого місця, як це було прийнято протягом XX століття...
Опис
Ключові слова
8.03030101 журналістика, коворкінг, стратегії просування, Impact Hub Odessa
Бібліографічний опис
Стратегії просування коворкінгових центрів (на прикладі Hub Odessa 2015 р.) = Promotion strategy of coworking spaces (based on Hub Odessa 2015) : дипломна робота магістра / О. О. Повар; наук. кер. О. А. Іванова; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. – Одеса, 2016. – 69 с.
DOI
ORCID:
УДК