Нейролінгвістичні предикати як сугестивні маркери в комерційній рекламі: експерементальне дослідженн

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
На сьогодні питання про використання репрезентативно маркованих лексем у рекламі загалом і комерційній зокрема є актуальним, оскільки ці лексеми активізують відповідні канали сприйняття (візуальний, аудіальний, кінестетичний), а інформація, подана в характерній для споживача репрезентативній системі, легше розуміється та запам'ятовується. Спираючись на це, можна виявити ефективність використання мовних сугестогенів у рекламній комунікації, а саме сугестивний потенціал репрезентативно маркованих лексем або предикатів, які пов'язані з певним сприйняттям дійсності особистістю, тобто способами отримання, обробки та зберіганням інформації в пам'яті людини.
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, актуалізація, комерційна реклама, українське телебачення, репрезентативна система
Бібліографічний опис
Глініна, В. А Нейролінгвістичні предикати як сугестивні маркери в комерційній рекламі: експерементальне дослідження = Neuro-linguistic predicates as suggestive markers in commercial advertisement : дипломна робота бакалавра / В. А. Глініна; наук. кер. Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2016. – 41 с.
DOI
ORCID:
УДК