Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/20489
Title: Лояльність клієнтів на споживчому ринку: основні поняття і тенденції розвитку
Authors: Петриченко, П. А.
Рудінська, Олена Володимирівна
Яроміч, С. А.
Рудинская, Елена Владимировна
Rudinska, Olena V.
Citation: Бізнесінформ
Issue Date: 2012
Keywords: лояльність
клієнт
споживчий ринок
Series/Report no.: ;№ 5.
Abstract: Стан маркетингу в провідних країнах світу характеризується розвитком нової концепції, яку прийнято називати маркетингом взаємин. Головна його відмінність від попередніх полягає у формуванні довгострокової співпраці із споживачами за допомогою дії на їх поведінку в процесі здійснення покупки і на відношення до компанії. У той же час поведінка і переваги споживачів не є стабільними, відрізняються постійними змінами.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/20489
Other Identifiers: УДК 338.48.22
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
255-257.pdf144.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.