Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/20479
Title: Теоретичні аспекти формування іміджу суб’єкта господарювання готельно-ресторанної діяльності
Other Titles: Теоретические аспекты формирования имиджа субъекта хозяйствования отельно-ресторанной деятельности
Theoretical aspects of forming image of hotel and restaurant economic entities
Authors: Масленніков, Євген Іванович
Кашубський, Артур Анатолійович
Масленников, Евгений Иванович
Кашубский, Артур Анатольевич
Maslennikov, Yevhen I.
Kashubskyi, Artur A.
Citation: Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
Issue Date: 2018
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: імідж
рекламна кампанія
PR-заходи
суб’єкт господа-рювання готельно-ресторанної діяльності
суспільство
громадськість
клієнт
бізнес-партнер
керівництво
образ
свідомість
ефективність
функціонування
имидж
рекламная кампания
PR-мероприятия
субъект хозяйствования отельно-ресторанной деятельности
общество
общественность
клиент
бизнес-партнер
руководство
образ
сознание
эффективность
функционирование
image
advertising campaign
PR-events hotel and restaurant economic entities
society
public
client
business partner
management
image
consciousness
efficiency
functioning
Series/Report no.: ;Т. 17, вип. 3 (40)
Abstract: Розглянуто теоретичні аспекти формування іміджу суб’єктів готельно-ресторанної діяльності. Досліджено питання створення іміджу суб’єкту готельно-ресторанної діяльності в умовах росту конкурентної боротьби на ринку. Досліджено історія розвитку іміджелогії у міжнародному середовищі. Визначені проблемні питання у сфері формування корпоративного іміджу у національному макроекономічному середовищі. Запропоновано етапи форму-вання іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності. Досліджено вплив іміджу на конкурентоспроможність суб’єктів господарювання. Запропоновані основи побудови іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності з урахуванням європейського вектору розвитку національного макроекономічного середовища
Рассмотрены теоретические аспекты формирования имиджа субъектов отельно-ресторанной деятельности. Исследован вопрос создания имиджа субъекта отельно-ресторанной деятельности в условиях роста конкурентной борьбы на рынке. Исследована история развития имиджелогии в международной среде. Определены проблемные вопросы в сфере формирования корпоративного имиджа в национальной макроэкономической среде. Предложено этапы формирования имиджа субъекта отельно-ресторанной деятельности. Исследовано влияние имиджа на конкурентоспособность субъектов хозяйствования. Предложенные основы построения имиджа субъекта отельно-ресторанной деятельности с учетом европейского вектора развития национальной макроэкономической среды.
The theoretical aspects of forming the image of hotel and restaurant economic entities are considered in the article. The question of creating the image of hotel and restaurant economic entities in the conditions of growing market competition is investigated. The history of the development of imageology in the international environment has been studied. Issues of forming a corporate image in the national macroeconomic environment are identified. Stages of forming image of hotel and restaurant entities are proposed. The influence of the image on the competitiveness of business entities was investigated. Fundamentals of building the image of hotel-restaurant entities are proposed taking into consideration European vector of development of the national macroeconomic environment.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/20479
Other Identifiers: УДК 330.101(09)+658(09)
DOI: 10.18524/2413-9998/2018.3(40).148380
Appears in Collections:Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55-66.pdf395.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.