Щодо форм візуалізації бізнес-моделей

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дослідження концепції бізнес-моделі з 1990-тих років викликає зацікавленість вчених та менеджерів. Сутність відображається із використанням дескриптивних та конструктивних визначень. Конструктивні зосереджуються на побудові системи (А. Остервальдер, І. Піньє, Н. Стрекалова, Т. Вашакмадзе и др.), тоді як дескриптивні встановлюють характеристики цього поняття (Р. Аміт, С. Зотт, Дж. Ліндер, Р. Розенблюм, Г. Сміт, С. Шафер и др.). В обох випадках бізнес-модель описує, як саме компанія здійснює свій бізнес з метою створення додаткової вартості. Низка авторів розглядає зовнішній вплив на сучасні бізнес-моделі економічного оточення, досліджують їхні характеристики. Увагу науковців привертають класифікаційні підходи до типізації бізнес-моделей. Проте прагнення практиків до впровадження бізнес-моделей в систему управління підприємством потребує подальшого розвитку та поглиблення досліджень в цьому напрямку. Така ситуація актуалізує пошук нових форм зручної візуалізації бізнес-моделей, що і є метою даної статті.
Опис
Ключові слова
форми візуалізації, бізнес-моделі, класифікаційні підходи
Бібліографічний опис
Вісник Донбаської державної машинобудівної академії