Типові помилки у рекламних оголошеннях м. Одеси

Ескіз недоступний
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Мовні та етнічні проблеми турбують нині більшість держав, бо країн суцільно одномовних у світі майже немає. Хоча мовна та етнічна сфери суспільного життя не є тотожними і тільки частково перетинаються, але в точках цього перетину виникають гострі соціальні та політичні колізії, які час від часу завершуються застосуванням сили, автономізацією, федералізацією держав і навіть їх розпадом. В останні десятиріччя у лінгвістиці спостерігається пожвавлення інтересу до проблем мовної культури в сфері реклами, що пов’язано зі зниженням рівня якості рекламних текстів, які щоденно зустрічаємо в ефірі телебачення, радіо, на сторінках газет і рекламних видань, в афішах та проспектах.
Опис
Ключові слова
7.02030301 українська мова та література, сучасна мовна ситуація, розвиток державної мови, орфографічна помилка, інтерференція
Бібліографічний опис
Сидорчук, А. В. Типові помилки у рекламних оголошеннях м. Одеси = The typical mistakes in Odesa's advertisements : дипломна робота спеціаліста / А. В. Сидорчук; наук. кер. О. В. Антонюк; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. укр. мови. – Одеса, 2016. – 64 с.