Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації

Анотація
У монографії представлено результати науково-дослідної роботи викладачів та пошукачів кафедри педагогіки ОНУ ім. I I. Мечникова, спрямованої на вияв особливостей сучасного стану та перспектив розвитку університетської педагогічної освіти в умовах глобалізації. Конкретизовано національні особливості прояву світових тенденцій щодо університетизації педагогічної освіти, встановлено спільні й відмінні тенденції в реалізації її сучасних моделей, з'ясовано інноваційно-технологічні засади моніторингу якості професійної діяльності викладачів. Обгрунтовано, що класичний університет є провідним учасником й організаційним посередником інтеграції освітніх і наукових структур із виробництвом, культурними установами, владними структурами, продемонстровано його соціальну місію і роль в процесі підготовки нового покоління науково-педагогічних кадрів через магістратуру Для науковців, докторантів, аспірантів, магістрів, професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти з метою модернізації змісту, форм і методів професійно- педагогічної підготовки майбутніх фахівців сфери вищої освіти.
Документ знаходиться в закритому доступі. Доступ до повного тексту тільки на теріторії НБ ОНУ ім. І. І. Мечнікова
Документ знаходиться лише в закритому доступі. Доступ до документу тільки на теріторії НБ ОНУ ім. І. І. Мечнікова. Для перегляду натиснить посилання, приведене нижче.
Опис
Ключові слова
Етапи глобальної еволюції систем освіти, Історичні аспекти становлення і розвитку університетської педагогічної освіти на Півдні України, Сучасний менеджмент і моніторинг як засоби підвищення якості університетської педагогічної освіти
Бібліографічний опис
Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації: колективна монографія /за ред. проф. О. С. Цокур. - Одеса: ФОП Бондаренко О.М., 2018. - 99 с.
DOI
ORCID:
УДК