Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації

Анотація
У монографії представлено результати науково-дослідної роботи викладачів та пошукачів кафедри педагогіки ОНУ ім. I I. Мечникова, спрямованої на вияв особливостей сучасного стану та перспектив розвитку університетської педагогічної освіти в умовах глобалізації. Конкретизовано національні особливості прояву світових тенденцій щодо університетизації педагогічної освіти, встановлено спільні й відмінні тенденції в реалізації її сучасних моделей, з'ясовано інноваційно-технологічні засади моніторингу якості професійної діяльності викладачів. Обгрунтовано, що класичний університет є провідним учасником й організаційним посередником інтеграції освітніх і наукових структур із виробництвом, культурними установами, владними структурами, продемонстровано його соціальну місію і роль в процесі підготовки нового покоління науково-педагогічних кадрів через магістратуру Для науковців, докторантів, аспірантів, магістрів, професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти з метою модернізації змісту, форм і методів професійно- педагогічної підготовки майбутніх фахівців сфери вищої освіти.
Документ знаходиться в закритому доступі. Доступ до повного тексту тільки на теріторії НБ ОНУ ім. І. І. Мечнікова
Опис
Ключові слова
еволюція систем освіти, становлення і розвиток університетської педагогічної освіти на Півдні України, підвищення якості університетської педагогічної освіти
Бібліографічний опис
Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації : кол. монографія / за ред. проф. О. С. Цокур. – Одеса : Бондаренко О. М., 2018. – 99 с.
DOI
ORCID:
УДК
378.937