Формирование креативной компетентности студентов-иностранцев

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Цель данной работы — описать этапы формирования креативной компетентности у студентов-ино- странцев. Представлен анализ возможностей аббревиатур при формировании креативной компетентности. Предл ется система работы на занятиях по русскому языку, в которой используются аббревиатуры. Объектом исследования является лингвокреативная компетентность. Предметом — функционирование аббревиатур при формировании кре- ативной компетентности. В работе использованы следующие методы: наблюдение, описательный, репродуктивный, метод дидактических игр, компонентный анализ. Практическая значимость заключается в том, что результаты ис- следования могут быть использованы для формирования лингвокреативной компетентности у студентов-инофонов на занятиях по русскому языку. Выводы: нетрадиционный подход к изучаемому материалу, а также эмоциональность, которая повышает эффективность работы, значительно увеличивает результативность занятий по русскому языку как иностранному. Комплексный подход к изучению аббревиатур не только вырабатывает лингвокреативную компетен- цию, но и вызывает желание развивать полученные умения и навыки, что приводит к достаточно высокому уровню межкультурной коммуникативной компетентности.
The purpose of this work is to describe the stages in the formation of creative competence among foreign students. The analysis of the possibilities of abbreviations in the formation of creative competence is presented. A system of work is offered in the classes in the Russian language, in which abbreviations are used. The object of research is lingual creative competence. The subject is the functioning of abbreviations in the formation of creative competence. The following methods were used in the work: observation, descriptive, reproductive, method of didactic games, component analysis. The practical value lies in the fact that the materials of our article can be used to form lingual creative competence among students of foreign languages in classes in the Russian language. Conclusions: an unconventional approach to the material under study, as well as emotionality, which increases the efficiency of work, significantly increases the effectiveness of classes in Russian as a foreign language. An integrated approach to the study of abbreviations not only develops linguistic- creative competence, but also causes a desire to develop acquired skills and skills, which leads to a sufficiently high level of intercultural communicative competence.
Мета роботи — описати етапи формування креативної компетентності у студентів-іноземців. Подано аналіз можливостей абревіатур у процесі формування креативної компетентності. Запропоновано систему викорис- тання абревіатур під час роботи на заняттях з російської мови. Об’єктом дослідження є лінгвокреативна компетент- ність, предметом — функціонування абревіатур у разі формування креативної компетентності. У дослідженні ви- користано такі методи: спостереження, описовий, репродуктивний, метод дидактичних ігор, компонентний аналіз. Практична значущість полягає в тому, що результати дослідження можуть бути використані для формування лінг- вокреативної компетентності у студентів-інофонів на заняттях з російської мови. Висновки: нетрадиційний підхід до досліджуваного матеріалу та використання засобів емоційності підвищують ефективність роботи, значно збільшуючи результативність занять з російської мови як іноземної. Комплексний підхід до вивчення абревіатур не тільки сприяє набуттю студентом лінгвокреативної компетенції, а й викликає бажання розвивати отримані вміння й навички, що призводить до оволодіння досить високим рівнем міжкультурної комунікативної компетентності. Ключові слова: компетенція, міжкультурна комунікація, лінгвокреативна компетентність, методика викладання, російська мова як іноземна, абревіатура, студент-інофон.
Опис
Ключові слова
компетенция, межкультурная коммуникация, лингвокреативная компетентность, методика преподавания, русский язык как иностранный, аббревиатура, студент-инофон, компетенція, міжкультурна комунікація, лінгвокреативна компетентність, методика викладання, російська мова як іноземна, абревіатура, студент-інофон, competence, intercultural communication, linguistic-creative competence, methodology of teaching, Russian as a foreign language, abbreviation, student-foreigner
Бібліографічний опис
Мова : науково-теоретичний часопис з мовознавства
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання