Угода про рівень сервісу як розділ інформаційної безпеки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Угода про рівень сервісу (SLA) визначає домовленості із замовником. Процес управління сервісним рівнем відповідає за угоди SLA [1]. Угода SLA є головною рушійною силою всіх процесів ITIL (Information Technology Infrastructure Library) [2]. ІТ-організація визначає ступінь виконання вимог SLA, включаючи вимоги до безпеки. Визначені в SLA елементи безпеки повинні відповідати відповідним до потреб замовника, який має встановити ступінь важливості усіх бізнес-процесів
Опис
Ключові слова
угода, рівень сервісу, розділ, інформаційної безпеки
Бібліографічний опис
Матеріали 73-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (м. Одеса,28–30 листоп. 2018 р.) : збірник.. – Одеса, 2018.
DOI
ORCID:
УДК