Лігвокраїнознавчий аспект як основа формування іншомовної культури при навчанні мови в середній школі

Ескіз недоступний
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У зв'язку з розширенням контактів із зарубіжними країнами, що спостерігається в останні десятиліття, з'явилася можливість спілкування з іншими народами на всіх рівнях (міждержавні зв'язки, народна дипломатія, туризм, обмін учнями і студентами, і так далі). Це викликало у педагогів необхідність пошуку нових прийомів, що дозволяють дітям із інтересом, а головне ефективно і якісно вивчати іноземні мови. У сучасній школі виникає нагальна потреба в розширенні методичного потенціалу не тільки завдяки новим, але й незвичайному застосуванню давно відомих прийомів у процесі навчання. Лінгвокраїнознавчий аспект при вивченні іноземної мови може слугувати способом формування в учнів повноцінну мовну картину світу в умовах шкільного класу.
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, лінгвокраїнознавство, країнознавство, експериментальна модель, іноземна мова
Бібліографічний опис
Поліщук, А. Є. Лігвокраїнознавчий аспект як основа формування іншомовної культури при навчанні мови в середній школі = The aspect of linguistic and cultural studies as a basis of developing a foreign culture while teaching the language in a secondary school : дипломна робота бакалавра / А. Є. Поліщук; наук. кер. О. В. Григорович; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанської філології. – Одеса, 2016. – 49 с.
DOI
ORCID:
УДК