Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/20172
Title: Інформаційні технології індустрії гостинності – стратегічний тренд в боротьбі за клієнта
Authors: Шмагіна, Вероніка Валеріївна
Шмагина, Вероника Валерьевна
Shmagina, Veronika V.
Citation: Матеріали 73-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (м. Одеса,28–30 листоп. 2018 р.) : збірник.. – Одеса, 2018.
Issue Date: 2018
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: інформаційні технології
індустрії гостинності
стратегічний тренд
боротьба за клієнта
Abstract: Сучасні дослідження показують, що становлення міжнародних готельних мереж обумовлено розвитком світового ринку готельних послуг і відображає загальну тенденцію до глобалізації та транснаціоналізації економіки. На цей час світова готельна індустрія характеризується такими тенденціями розвитку: поглиблення спеціалізації та диверсифікація готельних послуг; утворення значних за розмірами корпоративних форм – готельних ланцюгів, які стають транснаціональними компаніями; широке використання в індустрії гостинності інформаційних систем управління, технологічного забезпечення, маркетингу; інтеграція капіталу готельних підприємств з капіталом фінансових, страхових, будівельних, транспортних та інших сфер економіки; широке використання наукового менеджменту в організації та управлінні готельним бізнесом; розвиток мережі невеликих готельних підприємств зорієнтованих на конкретний сегмент ринку[1].
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/20172
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
149-153.pdf322.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.