Маркетингові детермінанти розвитку соціо-технічних систем

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Забезпечення інноваційного характеру діяльності організацій є, очевидно, пріоритетною задачею менеджменту в сучасних умовах. Динамічний характер зовнішнього середовища, ускладнення процесів конкуренції та викликане ними урізноманітнення задач управління роблять інноваційний розвиток неоднорідним. Загалом, питання управління інноваціями добре досліджено у літературі. Разом із тим, залишається не до кінця вивченим питання про механізми, що спричиняються до виникнення інновацій. Очевидно, що це питання можна дослідити шляхом аналізу економічної системи в цілому.
Опис
Ключові слова
маркетингові, детермінанти, розвиток, соціо-технічних систем
Бібліографічний опис
Матеріали 73-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (м. Одеса,28–30 листоп. 2018 р.) : збірник.. – Одеса, 2018.
DOI
ORCID:
УДК