Особливості маркетингових моделей на ринку інформаційних продуктів та послуг

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасному високотехнологічному суспільстві ринок інформаційних продуктів та послуг (РІПП) грає особливу роль. Він є найбільш динамічним, гнучким, інноваційним, наукомістким. Сучасному РІПП притаманні специфічні особливості, що вимагають розробки особливої маркетингової стратегії та адаптації класичних маркетингових моделей щодо застосування.
Опис
Ключові слова
особливості, маркетингових моделей, ринку, інформаційних, послуг, продуктів
Бібліографічний опис
Матеріали 73-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (м. Одеса,28–30 листоп. 2018 р.) : збірник.. – Одеса, 2018.
DOI
ORCID:
УДК