Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/19929
Назва: Theory and methodology of Business-Model Formation
Автори: Nitsenko, Vitalii S.
Nyenno, Iryna M.
Levinska, Tetyana
Ніценко, Віталій Сергійович
Ниценко, Виталий Сергеевич
Нєнно, Ірина Михайлівна
Ненно, Ирина Михайловна
Бібліографічний опис: Wielowymiarowość kategorii bezpieczeństwa. : wymiar prawny,ekonomiczno-społeczny i międzynarodowy / red.: K. Sygidus [et al.]. – Olsztyn; Krakow; Kijow : Bookmarked Publishing & Editing, 2018. – 254 s.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: business-model
sea trade port
financial performance
return on equity
complementary assets
multidimensional innovation
Короткий огляд (реферат): The main aim of the research is to open the content of the effective business-model management, first the business-model content analysis approach application. After this the complementary assets and multidimensional innovation were put as a basis to form the enterprise business-models. The complementary assets access formation for the sea trade port is developed through the different strategies. Generic and specialized complementary assets list was presented. Business-model formation through multidimensional innovation is supported by the operational activities list. The business-model described as a mechanism to create and store of added value with the appropriate directions for strategic decisions
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/19929
Інші ідентифікатори: JEL Classification: G15, O16
DOI: https://doi.org/10.30525/2256-0742/2018-4-2-178-183
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ЕПФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
93-119.pdf1.98 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.