Вербальні засоби сугестії в англомовному рекламному слогані

Ескіз недоступний
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Наступна робота присвячена вивченню вербалізації сугестивного впливу в англомовному рекламному слогані. Відомо, що друкована реклама є впливовим засобом популяризації товару й забезпечує цікавість покупців та підштовхує їх до придбання рекламованої продукції. Проблемою застосування сугестії в англомовній друкованій рекламі займалися: видатні іспанські вчені Педро а Фуертес Оливера та Єва Саманьєго-Фернандес, які вивчали прийоми маніпуляції в англійських рекламних слоганах на матеріалах жіночих журналів; лінгвіст Лаура Ідальго Даунінг з Мадридського університету, яка досліджувала використання метафори та метонімії в рекламних повідомленнях; австралійський дослідник Елісон Ай Чінг Лім, який розглядав використання ідіом в англійських слоганах; американський вчений Грег Майерс, який досліджував англійські рекламні повідомлення на лексичному рівні, О.А.Ксензенко, кандидат філологічних наук в МГУ ім. М.В.Ломоносова, яка займається дослідженням особливостей та закономірностей використання лінгвістичних засобів у рекламних текстах; англійський професор лінгвістики при університеті Ланкастеру, який вивчав специфіку англійської мови в рекламних повідомленнях; німецький лінгвіст Сільва-Мішель, яка здійснила лінгвістичний та семіотичний аналіз англійської мови у сфері рекламного бізнесу.
Опис
Ключові слова
8.02030302 мова і література (англійська), рекламний текст, маніпуляція, структура рекламного тексту, морфологічні засоби
Бібліографічний опис
Коцюк, Ю. Оа. Вербальні засоби сугестії в англомовному рекламному слогані = Suggesstion: Verbalisation Ways in the English Advertising Slogan : дипломна робота магістра / Ю. О. Коцюк; наук. кер. І. Б. Морозова; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. граматики англійської мови. – Одеса, 2016. – 86 с.
DOI
ORCID:
УДК