Електронні засоби масової комунікації як агенти політичної соціалізації молоді України

Ескіз недоступний
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Процес «входження» людини до суспільства є тривалим та складним за своєю суттю та структурою. Залежно від того, наскільки ефективно індивід засвоює «бажані» для конкретного суспільства соціальні ролі та поведінкові стереотипи, можна казати про ефективну чи неефективну його соціалізацію. Динамічні зміни Сучасності, які знаходять свій прояв як в якісних, так і в кількісних показниках, не лише пришвидшили процеси соціалізації в цілому, але й сприяли примноженню її акторів. Важливе місце серед останніх посідають електронні ЗМІ.
Опис
Ключові слова
6.030104 політологія, політична соціалізація, суспільствознавство, мас-медіа, молодь, стереотип, поліакторний характер
Бібліографічний опис
Таушанжи, Н. М. Електронні засоби масової комунікації як агенти політичної соціалізації молоді України = Digital Mass-Media an Agents of Political Socialization of Ukrainion Youth : дипломна робота бакалавра / Н. М. Таушанжи; наук. кер. О. Ю. Хорошилов; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, Каф. політології. – Одеса, 2016. – 65 c.
DOI
ORCID:
УДК